Kika’s Craft

Λεωφ. Ελευθερίου Βενιζέλου 27 & Κλεισόβης 1, Ηλιούπολη
Τηλ.: 210 97 3 97 97, e-mail: kikascraft@yahoo.gr

Συχνές Ερωτήσεις

Παρακαλούμε ρίξτε μια ματιά στις πιο συχνές ερωτήσεις πριν μας στείλετε το μήνυμά σας.

Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε την ενότητα «Εξυπηρέτηση πελατών».

Ποια είναι τα έξοδα αποστολής για online παραγγελίες;

Τα έξοδα αποστολής τροποποιούνται ανάλογα με το βάρος και τον όγκο της παραγγελίας σας. Το ελάχιστο κόστος αποστολής για μικρά δέματα έως 2 Kg είναι € 4,34 και αυξάνεται σύμφωνα με τον όγκο/ βάρος του δέματός σας. Μπορείτε να υπολογίσετε το κόστος αποστολής στη σελίδα με το καλάθι σας, αφού δηλώσετε τον ταχυδρομικό σας κωδικό.

Με ποιό τρόπο μπορώ να πληρώσω τη παραγγελία μου;

Μπορείτε να πληρώσετε τη παραγγελία σας είτε με κατάθεση σε έναν από τους τραπεζικούς μας λογαριασμούς είτε με πιστωτική κάρτα μέσω της ασφαλούς υπηρεσίας e-POS paycenter της Τράπεζας Πειραιώς. Εναλλακτικά και για παραγγελίες μέχρι € 150,00 μπορείτε να πληρώσετε με αντικαταβολή (με επιβάρυνση € 3,50 ανά αποστολή/παραγγελία).

Για προσωποποιημένα είδη, μπομπονιέρες, προσκλητήρια, κλπ απαιτείται προπληρωμή ή προκαταβολή του 30% και εξόφληση με την αποστολή.

Σε περίπτωση παραλαβής από το κατάστημά μας, μπορείτε να πληρώσετε με μετρητά ή με πιστωτική κάρτα την ώρα της παραλαβής.

Για αναλυτικές πληροφορίες για κάθε τρόπο πληρωμής επισκεφθείτε την «Υποστήριξη Πελατών».

Πότε θα παραλάβω τη παραγγελία μου;

Για τα είδη που είναι έτοιμα (δώρα, είδη πάρτυ, κ.λπ.) εφόσον είναι διαθέσιμα η αποστολή γίνεται εντός 1-3 εργάσιμων.

Για τα προσωποποιημένα είδη και είδη που παράγονται κατόπιν παραγγελίας, όπως προσκλητήρια, μπομπονιέρες, μαρτυρικά κ.λπ, ο χρόνος προετοιμασίας και αποστολής διαφέρει σημαντικά. Για να δείτε αναλυτικά τους απαιτούμενους χρόνους προετοιμασίας κάθε είδους επισκεφθείτε την ενότητα «Υποστήριξη Πελατών».

Εφόσον η παραγγελία σας είναι έτοιμη για αποστολή, η παραλαβή θα γίνει με εταιρία courier εντός 1-2 εργάσιμων ημερών.

Σε κάθε στάδιο της παραγγελίας σας θα λαμβάνετε ενημερωτικό μήνυμά από εμάς για την εξέλιξη της παραγγελίας σας.

Είναι ασφαλής η συναλλαγή; Προστατεύονται τα στοιχεία μου;

Στη περίπτωση πληρωμής με πιστωτική κάρτα, η διαδικασία εκκαθάρισης της πληρωμής σας γίνεται μέσω του ασφαλούς συστήματος της Τράπεζας Πειραιώς e-POS PayCenter, εξασφαλίζοντας έτσι την απόλυτη ασφάλεια της συναλλαγής σας.

Κατά την εισαγωγή των στοιχείων της κάρτας σας, η τράπεζα δεν χρεώνει το ποσό της παραγγελίας σας, αλλά το δεσμεύει. Η χρέωση πραγματοποιείται κατά την τιμολόγηση της παραγγελίας σας.

Η εταιρία μας δε συλλέγει ούτε αποθηκεύει με οποιονδήποτε τρόπο τα στοιχεία της πιστωτικής σας κάρτας, και για αυτό το λόγω χρειάζεται να τα καταχωρείτε κάθε φορά που χρησιμοποιείτε την πιστωτική σας κάρτα για συναλλαγές μέσω του site μας.

Μπορείτε να δείτε αναλυτικά την πολιτική ασφαλείας & προσωπικών δεδομένων στην «Εξυπηρέτηση Πελατών».

Ποιό είναι το επόμενο βήμα μετά τη παραγγελία μου;

Μόλις ολοκληρώστε τη παραγγελία σας θα λάβετε ένα ενημερωτικό μήνυμα με τα στοιχεία της παραγγελίας σας. Παρακαλούμε να έχετε πάντα πρόχειρο τον αριθμό παραγγελίας για κάθε επικοινωνία μαζί μας.

Μόλις ολοκληρωθεί ο έλεγχος διαθεσιμότητας των προϊόντων, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για την αποστολή της παραγγελίας σας.

Σε κάθε στάδιο της παραγγελίας σας θα λαμβάνεται ενημερωτικό μήνυμα για την εξέλιξη της παραγγελίας σας.

Για οποιαδήποτε πληροφορία ή διευκρίνιση μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο 210-9739797.

Μπορώ να λάβω τιμολόγιο για τη παραγγελία μου;

Εάν επιθυμείτε να λάβετε τιμολόγιο και όχι απόδειξη λιανικής πώλησης, τότε θα πρέπει απλά να συμπληρώσετε τα πεδία Επωνυμία, επάγγελμα, ΑΦΜ και ΔΟΥ κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας.

Μόλις στείλουμε τη παραγγελία σας θα συνοδεύεται και από το τιμολόγιο. Το τιμολόγιο εκδίδεται πάντα την ημέρα αποστολής της παραγγελίας.

Στείλτε μας το μήνυμά σας

Συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα για να μας στείλετε το μήνυμά σας.